tack för kommentarerna....

Hej

Tack för Alla kommentarer...Jag blir alltid lika glad...

Här kommer några...

Vad kan man säga..Jag tycker att man alltid få slåss för min dotters rättigheter.Vi lever i år 2010 och dom här problemen finns fortfarande,byråkrati på högsta nivå. // Ann
28 Januari, 14:48  
zabina   Ikväll är det karlavagnen:
Veronica, vad bra du var i p4, som vanligt ska jag säga! Jag ringde in, fick prata med en tant så skulle de ringa upp, men jag antar att något fel hände på vägen! Det är så mycket känslor och frågor som bubblar i mig kring hela det här ämnet, vilket faktiskt är ganska härligt. Att det finns en sådan passion i mig och i så många andra är så suveränt! Fler människor, fler debatter, fler länder som ska öppna ögonen tycker jag!
Hoppas du har det bra Kramkram Zabina, (Felicias syster i Vingåker) Ps, hälsa hundarna!
om

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!