På väg till sundborn.... Kommer till She...

På väg till sundborn.... Kommer till Shell i Härnösand, ut med hundar, ut med packning, ut med rullstol, ut med mig !! Är så kissnödig ... När jag kommer in är det kö till toan, när det är min tur märker jag att finns ingen handikapptoa, tillbaka till kassan. Kö..frågar expiditen - var är handikapptoaletten ? - tyvärr, vi har ingen.... Hur kan finnas ett ställe som inte har toaletter så att alla kan gå....? Sverige 2010,Valår ! Vi går ut i bilen igen,packar in hundar, packar in väskor, packat in rullstol, packar in mig....vi åker vidare.......ännu mer kissnödig o trött..en inre stress...var finns en toa?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!