Jag är så Tacksam att jag har ett jobb a...

Jag är så Tacksam att jag har ett jobb att gå till ! Jag är Tacksam att jag har ett stimulerade, roligt, viktigt o givande jobb! Att jag känner sådan lust, efter 13 år...att känner ett sug efter att snart är måndag!! Jag tycker vi alla behöver reflekter över detta i bland, mycket gnäll, pust, stonk. Uppskatta det du har, komm ihåg att du väljer själv hur arbetsdag blir... Det bestämmer du med din första tanke när du öppnar dina ögon .....jag har bestämt mig, detta kommer bli en rolig o spännande vecka....för jag VILL!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!