Akuten Lycksele toppen ! Tack till Läkare ...

img_6807 (MMS)

Akuten Lycksele toppen ! Tack till Läkare Ida vid Akuten i Lycksele.  Ska du bli sjuk, så åk hit... Nja.. Nu är väl ingen som planerar när man blir Akut sjuk.  Jag har träffat Dr Ida vid tre tillfällen, Du är alltid så glad, vänlig. Du Inger ett tryckt förtroende. Du är så bäst på bemötande, du ser mig o inte bara mitt funktionshinder... Slipper berätta om hela mitt liv o allt som min diagnos o göra. Ofta när jag jag kommer till dig är jag trött o har ont...du utgår alltid från status här o Nu och fixar till mig!  Vet Du bemötandet är alltid den bästa medicinen ! Tack Ida !  Jag kommer tillbaka, det ingår när man får bra hjälp....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!