Väntar på Jana! Hej!  Nu är jag i huset. V...

img_6807 (MMS)

Väntar på Jana! Hej!  Nu är jag i huset. Väntar på assistent Jana som sitter i flyttbilen på väg mellan Falun till Umeå. Jana o sveta flyttar med mig. Vi har jobbat tillsammans i 5 år. Idag har jag fått hjälp att skruva ihop en garderob. Sakta börjar jag komma iordning. Har som vanligt dåligt tålamod.  Så funkade inte TV, men min fantastiska granne Mats kom o hjälpte mig. Felet var att inte Antenn eller scart var i..så pinsamt. Men tack att finns medmänniskor som Dig!  Det livet handlar om, att hjälpa varandra.... Nu ska jag se kör slaget...heja mojje....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!