Nytt Avsnitt författaren Sanna Nova Emilia

Hej på Er !
Nu är ett nytt avsnitt inspelat med assistans.tv
se www.Assistans.tv 
denna vecka möter jag Sanna Nova Emlia, som är författare o en av min bästa o närmaste vänner ! Sanna lämnar ingen oberörd ! Hon är en fantastisk kvinna. Beställ hennes bok:  http://litenupplaga.se/644


Detta är boken om den dotter jag förlorade och det nya liv jag vann, om hjärtat som brast och om all den nya kärlek som gjordes möjlig.
Sanna Nova Emilia arbetar som Livscoach och Inspiratör för människor i personlig utveckling. 2005 förlorade hon sin dotter. Detta är berättelsen om hennes och dotterns liv efter döden.

Bara ett andetag bort - Boken om mitt osynliga barn handlar om döden, om sorgen, glädjen och tacksamheten, men mest av allt så handlar den om kärleken. Utifrån sina egna erfarenheter och upplevelser ger författaren nya perspektiv och dimensioner av både livet och döden. Det är en bok att söka tröst ur, en bok att finna inspiration, hopp och kraft i. Bara ett andetag bort - Boken om mitt osynliga barn är en bok som river murar och bygger broar. Det är en bok som ger en mening åt det till synes meningslösa.

Till minne av min älskade dotter Jonna...
http://www.youtube.com/watch?v=XnIKcJoQQ4s




Med all kärlek / Veronica !!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!