Och så här blev dagen...

Hej !
Har du tänkt på en sak?
Ofta blir inte livet som vi planerar, men gäller ta med ro, det blir Bra ändå!
Jo, det blev paj, sedan hundpromenad, lämna hundarna hemma, packa badväskan, iväg till simhallen, det så skönt att få röra kroppen, då jag har så svårt på land. -:)
Bastat, sedan i väg till flygplatsen o hämta fina syster, åt middag, både hon o jag kvällsjobbar med varsin dator.
Nu har jag strukturerat upp mitt arbete,

Ska ut på turné igen, kommer hem den 30 juni, back to Umeå. Först Stockholm, Göteborg,Uddevalla,Göteborg, Ullared, Småland, ystad,Göteborg,Falun,Hofors,Stockholm. Blir lång o viktigt resa. Först sova!

Just nu ligger jag på sängen, ska snart sova. Först brukar jag alltid lyssna lite på radio, tycker skön avkoppling plus att jag lär mig mycket nya saker.

Varm kram Veronica


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!